niedziela, 2 listopada 2014

Siemka :D

Jest weekend,  można wkońcu odpocząć od szkoły :p
Jak wam minął tydzień ?
Ostatnio kupiłam książkę pt. ,,Historia punk rocka. England's dreaming''.

Opowieść o kulturowych i społecznych źródłach punk rocka, o sprawczej sile Malcolma McLarena, historii Sex Pistols i ich naśladowcach. Całość tworzy sugestywny portret drugiej połowy lat 70. w Wielkiej Brytanii.
Książka Jona Savage'a pełna jest anegdot, relacji uczestników zdarzeń i wywiadów, opowiada historię niebotycznego sukcesu i szybkiego upadku ostatniej wielkiej kapeli rock'n'rollowej i momentu w popkulturze, który przyszło jej definiować.
Książka wskazywana przez krytyków jako najbardziej wiarogodna analiza punk rocka, uaktualniona o relację na temat punkowej spuścizny, zjednoczenia Pistolsów w 1996 roku oraz aktualną dyskografię.
Książka została uhonorowana prestiżową nagrodą im. Ralpha Gleasona dla najlepszej książce o tematyce muzycznej.

Niedawno zaczęłam ja czytać i jak na początek według mnie książka jest super. :D Bardzo Polecam :D


A zmieniając temat kocham rysować tylko że nie wychodzi mi to najlepiej :P I ostatnio narysowałam łąpacz snów i dziewczyne z dredami :P ładnie  ? :D



Pozdrowienia od Weroniki :P



Mój wujek (Mania), który mieszka w Anglii, kupił 6 plyt Blink-182 na vinylu. Tak mu zazdroszczę... :P Jadę do niego w Styczniu 2015 r. a m. in. po to by posłuchać płyt  xd ale tez po rózne mikrofony, wzamcniacze, jakieś talerze perkusyjne i bębny :)


Od wujka dostałam kiedyś pasek z zespołu The Misfits :)


Chcecie rzebym pod koniec każdego miesiąca pisała taki post w którym będą informacje o różnych imprezach, koncertach i takich różnych ? Piszcie w kom :)

Mój Instagram: drummer_wee 

Papa :D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz