sobota, 13 grudnia 2014

The Analogs

Witam wszystkich :D

14 Listopada 2014 r. Koncert THE ANALOGS :D
Było super. Był ze mną tata i kolega :) Od perkusisty dostałam pałeczke perkusyjną. Nie łatwo było ją dostać.
     Po koncercie weszłam na scenę i podeszłam do perkusisty i zapytałam sie o pałeczkę :) Powiedział mi że ma już schowane i nie ma jak mi dać. Ale ja dalej stała na scenie i czekałam może mi sie jeszcze jakoś uda. Pakował bębny do pokrowców, akurat pakował centralke i coś mu sie zachaczyło więc podeszłam i mu pomogłam. Powiedział mi żebym poczekała, poszedł za kulisy i przyniósł mi pałeczkę. :D
Byłam bardzo szczęśliwa ponieważ zbieram pałeczki z koncertów i kostki do gitary :D Mam pałeczkę z koncertu Iron Maiden, i kostke z koncertu Farben Lehre.
     Mój tata który ma 50 lat, tez poszedł w pogo także koncert naprawde zajebisty :D
 
Kuba <3



Moj tata <3


Do zobaczenia nastepny post jutro :D 

1 komentarz: