niedziela, 14 grudnia 2014

Tune

Hej :D
Jak obiecałam jest dzisiaj post :)
     Chciałabym wam dzisiaj powiedzieć pare słów o Łódzkim zespole TUNE. Jest to polski zespół rock'owy określany jako art-rock, założony w 2008 roku -jak już mówiłam w Łodzi- z inicjatywy gitarzysty Adama Hajzera i basisty Leszka Swobody. Wokalistą jest Kuba Krupski, perkusistą, Wiktor Pogoda a na akordeonie gra Janusz Kowalski. W 2011 roku ukazał się debiutancki album Lucid Moments, recenzowany w Polsce (płyta roku, debiut roku), oraz za granicą. W 2014 roku drugi album Identity. 
      Kuba jest synem koleżanki mojej mamy. Wiktor uczy mnie w szkole muzycznej na perkusji. Także jest śmiesznie.

      Wczoraj (13.12.2014) zagrali koncert w Łodzi. Byłam na nim z tatą. Ja z każdego koncertu zbieram pałeczki perkusyjne. Jadąc na koncert mówie do taty - Muszę pamiętać żeby wejść za kulisy do Kuby i do Wiktora po pałeczki. - i taka chwila zastanowienia - Ej ale pałeczki to ja moge w szkole muzycznej od Wiktora poprosić. I z tatą w śmiech. Ale pałeczki muszą być z koncertu, takie rozpadające sie i przepocone. No i mam pałeczki. :) Było Super. Bardzo mi sie podobało. Polecam :)






Piosenka tygodnia:

W komentarzach możecie napisać swoją opinie na temat zespołu i co chcecie :)
Papa :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz